Merhaba Kızlar yarın kontrolum var artık netleşecek herşey.. Geçen hafta çatı muanem vardı çatın dar dedi 2. Gebeliğin bu arada ilki de normaldi bebek 3 Kilo doğmasına rağmen zordu şimdi ki bebeğim iri gözüküyor bebek nefessiz kalabilir dedi daha da Kilo alırsa zor dedi şimdi yarın 4 kiloya ulaşmadıysa bebek sizce suni sancı isteyeyimmi? Sezeryan dan korkuyorum yani bana bakacak insanım yok öyle diyeyim bir An önce toparlanmam gerek o yüzden normal istiyorum ama şuan sadece yalancı sancılarım var ağrım vs yok 🙄 hiç bir şey yokken suni sancı nasıl olur çok çeker miyim suni sancıyla