bebegimizibekliyoruz1 Elif05_ 32+6 kasık ağrım var cuma hastaneye gidicem büyük ihtimalle erken daha kasık ağrısı için demişti doktorum mide bulantısı ve iştahsızlık hat safhada 30.haftadan beri ek olarak bel ağrısı da var 😂
dakpinar- Elif05_ 32+5 benim de , çok şükür ağrım sancım yanmam yok ama çok toplanıyor bebegım o öyle toplanınca hareket edemiyorum 🥰 canım yanıyor
Elif05_ Helpmee valla benimde mide yanması yok bulantı kusma vardı çok şükür hafifledi kasık ağrısı da arada nadiren
Elif05_ dakpinar- ayyy ne güzel benimde bazen bebeğim toparlaniyo karnım sertleşiyo kısa süreli de olsa
Gmze17 Bende 32+1 mide bel ağrılarım yok ama bebeğim aşırı toplanıyor kasılıyor çok fazla oluyor bazen adım dahi atamıyorum canımı yakıyor erken doğum olasılığı ile alakası var mı acaba