Kızlar ben 2 yıl önce fekan hamile kalamıyorum diye gittiğimde bana amh tahlili yapılmış fakat referans da hiç bir şekilde bişey yazmış yani sayı yok acaba amh düşüklüğü mü var ki dun yine doktor dan amh tahlili istedim 15 gün sonra cıkacakmış tahlil
Bana onceden yapıldı mı dedi bilmiyorum dedim sizce neden hiç bişey yazmıyor referans da