Sakaryali54
Bugün 36+6 haftalık hamileyim. Bir iki gün önce bende sağ tarafımda çok şiddetli ağrı hissettim. Tuvalete gittim geldim, yatağa uzandım, soluma yattım yavaş yavaş düzeldi. Ben bebeğin böbreğe baskı yaptığını düşündüm kendimce. Böbrek ağrısı gibi geldi bana. O kadar şiddetliydi ki hemen çıksak bile hastaneye kadar nasıl dayanıcam diye panikledim ama dediğim gibi geçti sonra. Şimdi o acıyı ağrıyı tekrar yaşar mıyım diye korkuyorum.