Anneler size bi sorum olucam bebeği 16 değerle öğrendim 2 gün sonra 30 2 gün sonra 70 5 gün sonra 233 2 gün sonra 306 olarak çıktı bugün doktorum sağlıklı gebelik olmadığını söyledi sürekli muayene oldum dış gebelikten şüpheleniyor 1 haftadır ağrılarım var acı eşiğim çok yüksek normal ağrı gibi geliyor her acı lekelenmelerim oluyor herşey olması gibi ama değerlerim düzgün yükselmiyor doktorum iğneyle düşük yapmamı sağlıcak eğer düşmezse kürtaj olucam böyle olan var mı acaba