Nur_akdg Slm kızlar Koşuyolu medipole gidicem Perihan Özdene randevu aldım giden tanıyan varmı acaba?
Ecenurmt Benim doktorum ❤️ Çok net bir insan herşeyi sorabilirsiniz çok enerjik. Ben ona atom karınca diyorum 💕
Nur_akdg Ecenurmt normal doğum istiyorum da acaba normali mi destekliyor? Daha önce 1 normal doğum yaptım yine normal istiyorum ins
Mucizeler Kimse Medipol gitmiyor sanırım bende Medipol Bağcıları sormuştum ama cevap yazan olmamıştı.
Ecenurmt Açıkçası bu konuda konuşmadık sadece bir ara normal istiyorsunuz değil mi diye sormuştu. Çatı muayenesi de 38+1 im şuan 38+5 te yapacak inşallah duruma göre olup olmayacağına karar verecek sanırım. Ama internetteki yorumlara güvenerek gitmiştim bende memnun kaldım, memnun da ayrılırım inşallah
Nur_akdg Ecenurmt bende internetteki yorumlara güvenerek randevu aldım ama daha sonra bebek kilolu olursa sezeryana alıyor hemen diye yorumlar okudum kararsız kaldım🤔 ilk dogumum 4 kilo 60 gr normal doğum yaptım ben 😀
Ecenurmt Hey maşallah 😍 artk çoğu doktor riske atmak istemiyor ama sizin ikinci Doğum olacağı için sanırım daha kolay olur. Bizde şuan 3300 olduk bende korkuyorum 4 e yaklaşır diye
Nur_akdg Ecenurmt daha önceki doktorum kilolu bebek daha kolay doğar demişti gercektende kolay oldu iyi ki sezeryan olmadım🤗 sizde ins kolayca doğurursunuz
Ecenurmt Daha güçlü olup kendilerini ittirebiliyorlarmış. Tabi rahim ağzı genişliği buna müsaitse. Bende heyecanla bekliyorum. Hayırlısıyla normal Doğumla kucağımıza alırız inşallah
nohutlar Mucizeler elif hanıma gidiyorum yorumlara bakarak gittim ama pek konuşmuyor .ben daha fazla ilgi bekleyerek gitmiştim açıkçası.şimdi kararsızım