Arkadaşlar 20 lik diş ağrım ile hastaneye gittim augementin antibiyotik ve parol verdi.
Kullan sonra da dişini çekelim dedi. Benim gibi olan var mı neler yaşadınız hamilelikte 20 lik dişinizden kaynaklı ağrınız olunca antibiyotik kullandınız mı? Veya çektirdiniz mi?