Kontrolümde ben de sordum aynı şeyden şikayetçiydim bebeğim doğum pozisyonu almış ve arada öyle toplanır gevşer dedi doktor bi aksilik olmadığını söyledi. Yorulduğumda daha fazla sertlik hissediyorum ben de sona yaklaştık artık bebişler büyüdü baskı artıyor haliyle 😊