Merhaba bende 15 haftalik gebeyim gece aşırı karnımda sancı oluyor gaz sancısı diye düşünüyorum ama alta doğru batmalarda oluyor tuvalete çıkıncada yine batma oluyor idrar yolu enfeksiyonu icin tahlil verdim inşallah önemli birsey değildir çok rahatsız edici 2 gecedir boyle devam ederse doktora gidicem. Sizin şikayetiniz nasıl