Sedefavc Merhaba arkadaşlar 34+2yiz bebek hareket ettikçe resmen karnım aciyor ağrılar oluyor karnımda sanki karnımda bazen geriliyor gibi garip bişey oluyo karnim ortadan ikiye ayrılacak diye korkuyorum resmen. Sizinde böyle mi
Civcivimm35 Sedefavc Aynı şikayetlerim var az önce tekmesini belimden hissettim resmen çok canımızı yakıyolar minnaklar 🤰
miraybilir Sedefavc canım benimde ikiz öyle biri sağa biri sola gidince çok canım yanıyor normal büyüdü bebeklerimiz ve yeri daralıyor çok ağrın olursa yine doktora görünmende fayda var
Merveelisa Sedefavc öyle canım malesef doğuma kadar da devam edicek 37+4 um bende daha zor bu zamanlar
Sedefavc Civcivimm35 yok yani eli mıdır kolu mudur bilmiyorum çıkıp gidecek biyerimden böyle sert nasıl oluyo
Sedefavc miraybilir Ya ağrı gibi değil hareketleri okadar rahatsız ediyor ki kendimden geciyorum artık valla ya
Civcivimm35 Sedefavc 😂😂 ben de o kadar etkileniyorum ki rüyalarıma giriyo karnımdan çıktığını görüyorum 😂
Angelim Sedefavc ben uykuyu unuttum yaş basketbol topu gibi nereye yatsam karnim ağrıyor şafak sayıyorum
Eve Mide bulantınız koku hassasiyetiniz var mı kızlar ben 34+5im sanki başa döndüm adet sancısı bulantı baş dönmesi oluyor ilk başlardaki gibi..