mrvhmz
38+6 yım bugün. 2 gündür ayıptır söylemesi bağırsak hareketlerimde baya bi artış var. Bu Doğumun yaklaştığının habercisi mi, yoksa alakasız bi durum mu? Bilen var mı? Doğumumun kendi kendine başlamasını çok istiyorum ama hernekadar normal doğumcu olsa da suni sancı vermeyi çok seven bi doktorum var. Ben de suni sancı istemiyorum. Doğum 40hafta içinde kendi kendine başlamaZSa kesinlikle hiç beklemicek ve suni sancı vericek :( bir de 17 aylık bir çocuğum var, onunla ilgilenmekten ne yürüyüş ne egzersiz yapacak fırsatımm oluyor. Doğum kendi kendine başalamazsa diye çok korkuyorum