mavininkadini_95 saçmalııkkkkk 4 aylık gebeyim üçüncü çocuğum,,,, su an da nerdeyse eksiklerini yarıya indirdim negatif düsüncelere tabiiii olmayın!!!
Bizim oda puset mama sandalyesi sorunumuz olmadığı için almadım yoksa ilk onu alırdım. Şimdi bile park beşiğini aldım. Küvetini bornoz setini kıyafetlerini yavaş yavaş aldım. Şimdi de anne bebek çantası alacağım. Allah askına niye çocuğuna bişe olsun Allah vermiş işte iyi düşün iyiyi çağır. Hadi diyelim düsük oldu Allah korusun olmazsa bile ikinciye olur boş boş insanlar yaaaaaa