Herkese merhaba 11+6 da %70 kız demişti doktorumuz :)) ikili test sonucu için 13+6 da gittim ve sürprizzz😅 %100 erkek dedi 🤰🏻Tabii ben hemen adapte olamadım 😌😌 biraz bekledim bugün 15+6 yız ve yine gittik 🥰 ultrason da 17 hafta gözüküyor bebişimiz ve yine %100 erkek ❤️ Artık alışveriş e başlıyoruz sevgili hamişler 👨👩👦🤗❤️ Hepimiz sağlıkla doğurup sağlıkla büyütelim inş 🙏🏻🐣