fatma-kpnk Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim.Gümüş göğüs kapakları kullanıyorum ara ara.Ama 5-10 dakikadan sonra göğüs uçlarım aşırı kaşınıyor ve rahatsız oluyorum sizdede bu şekilde mi neden böyle olduğunu bilen var mı acaba ?