ipek_45 cinsiyetiniz erkek canim . 14+4de kesinlsti ☺️ alisvrse baslamdm ilk oğlumdan kuculenleri ayirmistim onlar var . 8.ci aya kadarda bişey almayı düşünmüyorum . Erkenden alışverişe karşıyım ben . Doğmamış çocuğa don biçilmez derler . Sağlıkla doğsun yine alınır herşey. İlk oglumda da 32.ci haftadan sonra başlamıştım alisvrse