Nergis1901 Kizlarrr chok heyecanliyim 16kasima gun aldik. Bebegimin kesesin delindiyi icin suyu azalmish. Normalda ay sonu olacakti. Doktor 1hafta anca dayanir dedi. Hemde kendimde sezeryan istiyordum. Beni motive edin nolur cok kotu stres ichersindeyim.
Eymen_Enis_Ser Nergis1901 canım bende ikinciye hamileyim ikinci sezeryanı olacağım aralığın ilk haftası kısmetse korkuyorum 🤷♀️🤦♀️
Merveonay Nergis1901 hiç korkma canım ben spinal oldum çok kolay geçti ameliyatta sonrasıda benimde 2. Gebeliğim bu gene sezaryen istiyorum
Nergis1901 Merveonay benimde spinal olucak. Peki bebekden sonra yil ichersinde bel agrilariniz ve ya sogukta kesi agrisi oldumu
Angelim Eymen_Enis_Ser Ayıptır söylemesi 4 e doğum yapıdan sezaryen cnm özel 20 Aralık dedi devlet ne diyecek bakalim