memurehanim Geçen hafta haftaya gel görelim demişti doktor bugün kesemizi gördük 5 mm gibi bir şeydi 4 hafta ile uyumlu kızlar adet tarihi ile arada 2 hafta var geç döllenme olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı 😊
Hzn53 memurehanim canım bende doktora gitmiştim bugün. Normal de 10+6 adet tarihime göre ama doktor geç döllenme o yüzden bir hafta ileri çekti 9+6 dan devam ediyoruz 🥰 korkulacak veya endişelenecek bi durum değil için rahat olsun
minik4550 memurehanim bende uygulamaya göre 5+3 olcam kese için gitcegim gün bende görürüm insallah betaniz kaçtı sizin
minik4550 memurehanim insallah bende bugün son kez verdim beta için henüz çıkmadı sonuç cuma günüde doktora gidicem insallah görürüm sizinde kasik agtilariz varmi acaba bendemi bi anormallik var
memurehanim minik4550 şöyle benim ilk gebeliğim kürtajla sonlandı onda aşırı kaşık agrısı falan yaşamıştım ama bir süre sonra geçmişti bunda çok aşırı yaşamadım ama oluyor illaki adet olacakmış gibi herkes normal diyor buna canım üzülme kanama vs olmasın gerisi çok önemli değil inşallah
minik4550 memurehanim progestan kullanıyorum ilk gebeligim riskliydi benimde bundada önlem amaçlı progestan kullanıyorum
minik4550 memurehanim ilk 24 le öğrendim sonra 48 oldu en son 144 oldu 4 gün önce baktirmistim işte bide bugün verdim bekliyorum sonucu insallah yüksektir
memurehanim minik4550 hayırlısı olsun inşallah hayırlısıyla görürsünüz siz de 1500 -3000 bin üstü olunca gözüküyor diyorlar vajinal de falan görünür belki