36 haftalık hamileyim 28 den beri çatlaklar oluşmaya başladı dünden beri karnım iyice çatlayacak gibi kaşınıyo sürekli. Karnım çatlaklar la doldu şimdiden bir sürü yağ kullanıyorum ama morluklar var bi de kahverengilikler. Bunlar ne zaman geçer acaba hızlı bi şekilde nasıl iyileşir