Ben levelde 450 TLye yaptırdım memnun kaldım ama kendi doktorum cihazı daha kaliteli elime verilen ultrason kağıtlarından bebek hiç belli olmuyor. Bebeğin sağlığı incelenmesi açısından memnunum ama maalesef bama kalırda cihazları çok da kaliteli değil.
Rüzgarlı meşe devlette yapıyor ama ben 17.haftamda gittim randevu almaya maalesef randevu bulamadım