Necati hoca çok iyi 31 haftalık gebeyim necati hocaya sadece iki defa gidebildim diğer doktorların hepsi afedersiniz it muamelesi yaptı çoğu asistanında batırdı doktorun kendisi yoktu o hastaneden her gidişimde ağlayarak çıktım psikolojim bozuldu artık ne bebeğimi gösterdiler ne insan yerine koyup bilgi verdiler doğru düzgün bide üstüne azarlandigim bile oldu doğum yaptigimda tek duam bir gece bile o hastanede kalmam inşalla h sağlıkciyim ve hastaneden doktorlardan nefret ediyorum artık fobi oluştu resmen 2. Gebeligimde asla devlete gitmicem param olursa