İyi günler hanımlar 11 gün önce doğum yaptım 8 gün 2. Basamak yoğun bakımda kaldı bebeğim cuma günü taburcu olduk akşamı göbek bağı düştü ve sabah kan geldiğini gördüm acile götürdüm aktif kanama değil dediler akşam kanama devam etti pazar günü tekrar götürdüm doktor göbeğini hafif oynadı kanama geldiğini gördü aktif kanama k vitamini yapılsın devam ederse cuma gel dedi iki gündür kanama devam ediyor ama siyah bı kan akan sıvı bı kan değil cumaya kadar beklesem mi kötü bişey olur mu yaşayan zamanla geçti diyen var mı ?