ZeynepEdaa Arkadaşlar onerdiginiz bebek bezi var mi ? Prima yenidoğandan memnun çoğu kişi.Bir de her bi paket bez ne kadar sure kullanılabiliyor ona gore stoklama durumunu değerlendirelim :) yeni doğan sadece ilk hafta mi kullaniliyor ? 1,2 numara olarak devam mi ediyor ? Onlar kaç ay kullanilabiliyor ?Kafamda deli sorular umarim anlatabilmisimdir 🙈Tecrubeli annelerimizin tavsiyesini bekliyorum
Kkaplan ZeynepEdaa bende yenidoğan prima aldım ama bi paket aldım 108li sanırım çevremdeki tecrübeli anneler stok yapma dedi çünkü her bebeğe aynı bez iyi gelmiyo dediler o yüzden sizde stok yapmayın bence bittikçe bebişin büyümesine göre alırsınız😍
Cems34 Benimde cevaplarını çok ama çok merak ettiğim sorular bunlar 🤗 süper post inşaallah yanıtlar gelir 😒
Pelinsu Bence stoklama yapmayın her bebeğin cildi bir olmuyor bazılarında prima bile alerji yapıyor zaten yenidogduklarinda pişik olmasın diye devamlı değiştiriliyor bende çok araştırdım 1 paket almayı düşünüyorum duruma goŕede degerlendiricem 😊😊