Arkadaşlar geçen hafta cuma ultrasona girdim bugün Baş ağrısı için gittim acile ultrasona girdim ve yarın 2 li tarama için yine ultrasona girecem. Hiçbirinde kalp atışını dinlemek istemedim sadece iyi oldugunu söyleseniz yeter dedim ve toplasan 1 dk bakılmamıştır.Bu kadar çok girmek zararlı mı? Yarınki randevumu iptal mi etsem.? Hiçbir hamilelik belirtim yok ama bebek iyi dedi bugün.