Rmysa06 Hanımlar gelmeyecek sanırım ne sancı ne de başka bi belirti yok 😂sanırım içerde büyümek işine geldi 😂👍
mansaftm Rmysa06 bende 39+3deym pazartesiye kadar gelmezse artık sezeryan olmayı düşünüyorum çok yoruldum hemen olsun istiyorum artık
Rmysa06 Evet yA teyzesi bekliyoruz 41de suni sancı diyorlar bende hiç istemiyorum kendi sancım gelse de doğsa üzmese şu annesini 😂
Rmysa06 Melekk12 Aminnn aminnn 😇❤️❤️ Bekleyen herkes tez zamanda sağlıklı bi şekilde kucağına alsın inşaallah ❣️