Merhaba hanımlar doğumdan sonra bu uygulamayı silmiştim ve doğum hikayemi yazmak şimdi kısmet oldu 😂 lütfen linçlemeyin 1 yaşına girecek nerdeyse tosunum 🤪
Almanya’da yaşıyorum ve burda annenin yada bebeğin hayatı tehlikeye girmediği sürece hep normal doğum yapılıyor ve ben normal doğum fobisi olan biriydim kendime özel ebe tuttum Türk Almancam fazla iyi olmadığı için ebem o kadar iyiydi ki anlatamam iyi ki tanıdım onu, doğuma kadar sürekli görüştük bana iki tane çay verdi biri herkesin bildiği 36. Haftadan sonra kullanılan ahududu yaprağı çayı diğeri de 38 haftadan sonra buharına oturmak için yulaf samanı çayı her gün birini içtim diğerinin buharına oturdum klozette sonra akupunktur yaptı ve bana dediği şey kafa ve eller Kolat mühim olan ayaklara dayanabilmek ayağıma yaptığında hiç bişey hissetmedim iğneler sivri ama hiç bir ağrı yoktu bana döndü ve dedi ki doğumu çok kolay geçecek korkma sonra Doktorun tahmini verdiği doğum tarihi 2 Aralık 2020 idi o zamana kadar doğmazsa gelin kontrol edelim her şey yolundaysa 1 hafta bekler suni sancı ile doğumu başlatırız demişti. 1 aralığı 2 aralığa bağlayan gece bana bir enerji geldi mutfağımı temizledim çarşaflarımı ütüledim sabaha kadar inşirah suresini dinleyip iş yaptım eşim gece vardiyasındaydı sabaha kadar iş yaptım uyumadım eşim geldi hazırlandım ve gene inşirah suresini dinledim,dinlerken dua ettim ağlayarak suni sancıdan korkuyordum Allahım ne olur 1 cm bile olsa açıklık olsun diye. Doktora gittik ve bana 1 cm olmuş dedi bir sevindim anlatamam 😂 doktordan çıkıp kaynanama kahvaltıya gittik sonra eve geçip uyuduk eşimle akşam üstü 5-6 gibi lavaboya kalktım tam silinecekken sümük gibi şeffaf bir şey aktı suyum patladı heralde dedim cahillik işte 😂😂 eşofmanım dizlerimde eşimin yanına koştum suyum geldi koş diye hemen kaynanamı aradı kaynanamda yok suyu değildir doktor alttan muayene etti ondan kalan jeldir dedi tamam dedik 1 saat sonra pembe kan geldi dedim artık geliyor ama nasıl korkuyorum kimseye de belli etmiyorum anam babam Türkiye’de kendimi yalnız hissediyorum ve dedim güçlü ol tek başınasın diye ☹️ Sonra hafif kramplar girmeye başladı ama hiç yormuyordu beni gülüp eğleniyordum 3 Aralık sabahı görümcem geldi nefes alıp vermeyi öğretti sürekli dolan oturma dedi dediklerini yaptım çok iyi geldi akşama zaten herkes bizdeydi 😂 3 aralığı 4 aralığa bağlayan gece ilk günden biraz daha fazlaydı ama gene yorucu değildi kaynanamla mutfakta kahve içip gülüyorduk ama çok uykusuzdum ebemi aradım bana bir fitil vermişti onu al küvete gir ağrın geçince git uyu dedi suyun içinde ağrım yoktu ama çıkınca çok şiddetli olmasa da uyuyamıyordum. 4 Aralık sabahı 5 gibi aradım ebemi dedim abla 2-3 dk bir geliyor ama yormuyor dedim gülerek ebemde doğuma daha çok var bence yoksa sen böyle gülemezsin dedi bana ama için rahat edecekse gel kontrol edelim olmadı eve gönderirim seni dedi tamam dedim hazırlandım hastaneye gittik koronadan dolayı eşimi yanıma almadılar açıklık iyiyse öyle alacaklardı ebem geldi muayene etti inanamazsın ama 5 cm çabuk eşini ara gelsin dedi aradım gel aşkım 5 cm olmuş dedim şaka yapıyorsun dedi hayır dedim hemen geldi yukarı sonra doktor ultrasonla bakmak için odaya aldı oğlumun kalp atışına falan diye boyunu kilosunu falan söylediler 3500 gram 52 cm dediler gayet iyi dedik eşimle sonra iki saat sonra muayene ettiler 7-8 cm dediler ohh az kaldı oğluma kavuşacam dedim ama sancım hala aynı ne azaldı ne arttı sadece belime vuruyor 1-2 gibi ebem suyumu patlattı daha da hızlanır dedi öyle de oldu 3 gibi tam açıklık ama oğlumun kafası yukarda bir türlü inmiyor artık akşam 5 gibi ebem geldi artık doğması lazım sezeryana doktoru kapıda bekliyor ama ben senin sezeryan olmanı istemiyorum dedi sana epidural yapayım bide verelim suni sancıyı dedi tamam dedim yaptık her şeyi yok inatçı sıpa kafası hala yukarda sonunda doktorla birlikte içeri girdi ben karnına bastıracam doktor vakumla çekecek seni normal doğurtacaz kararlıyız dedi tamam hadi yapalım uyumak istiyorum dedim 😂 çarşamba gününden beri hiç uyumamıştım sonra ebem karnıma çıktı eşim arkamda kafamı karnıma doğru ittirdi ben ıkındım ve doktor vakumla koca kafalı oğlumu yakaladı ve özür dilerim kesiyorum dedi 🤪 epidural olmasına rağmen o kafanın çıkmasıyla ohh dedim ebem maşallah bu ne böyle dediğini duydum sonra doktorla ebem ayaklarımı çataldan indirim aşağı yukarı kaldırıp indirdiler omuzları çıksın diye galiba sonra hop kaydı direk kucağıma verdiler çok güzel bir andı doktorunun dediği kilo ve boyla alakası yoktu ebem bu çocuğun zor doğması normal dedi tosunum 4 Aralık 2020 saat 18.04 de 4410 gram 56 cm doğdu🥰 iyi ki de doğurmuşum Rabbim hepimizin evladını korusun🤲🏼 Çok uzun oldu kusura bakmayın 🤪 sonunda kadar okuyan bordo berelidir 😂😂😂😂