Kızlar 2 yumurtlama olurmuşdu bu ay sol 19 sağ 20 mm rahim kalınlığı 9.5 mm eşimde spermde iyi ireli haraket 50% ama hamile kalmadım adetime 5 gün var kan verdim 0.10 çıktı hcg sizce neden olmadı ? Tüp bebek mi yaptirsam bu ay yoksa bi 6 ay beklesem mi ? 🥺