Ebruceyda Merhabalar 14. Haftamdayım, göğüs kafesim agirmaya başladı. Sigarayı gebelikten önce kullanıyordum. Hiç şikayetim olmamışti. İnternette olabileceği yazıyor ancak yaşayan var mı ne kadar sıklıkla yaşandı bilmek isterim. Teşekkürler.