Merhaba kızlar . Ben adet olduğum zamanlar kasıklarım ağrımaz sadece bacaklarım cekilit gibi olurdu boyle sanki kan ordan cekılıyor gibi . Sabah 4 buçuk gibi bu hıssı bi 10 dk yasadım . Suan saat 15.45 suandada hafif o bacağım cekiliyor gibi adet olucakmıskm hıssı var 33+5. Haftamdayım agrım falan yok ama benzer durumla karsılasan varmı veyahut neden böyle birşey yasıyorum