Kizlar annelerimizin zamanında bunlar yoktu hani :) herkes yara mi oluyor? Olunca alsak geç mi kalmış oluruz? Ben lansino krem aldim son ay onu sürecektim. Yara olursa kapak alirim diyordum ama çevremden herkes kesin yara olur sonra geç kalırsın diyor. Biraz da maliyetli malum.. çok kararisizm şart mı yahuu