Fasulyemm17 mamadan sonra su vermek diye bir zorunluluk yok. Verilmesinin sebebi bebeğin susuz kalmasından ziyade dili temizlensin.
Mamada sudan yapılıyor annesütü zaten su ihtiyacını gideriyor yani ekstra su vermenize gerek yok.
Şuan daha çok küçük midesi birde su verip doldurmaya gerek yok. Uzmanlar 6 aya kadar önermiyor suyu. Benim bebeğim 3 aylık 1 çay kaşığı vermeye başladım çok sevdiği için.