Yavasi yorumunuzu okuyunca ilk hamileliğime gittim😄 şimdi üçüncüyü bekliyorum ve saat 7 gibi kendiliğimden uyanıyorum ve alıştım da. Uykuyu çok severdim bekarlıktan beri ama insan anne olunca sorumluluk her şeyden ağır basıyor ☺️
Gece çok geç uyuyup uyumadan önce bir şeyler atıştırıyorsanız bir şey olmaz diye düşünüyorum