Kızlar merhaba. Çoğul gebelik yaşayanlar kaçıncı haftada ne gibi belirtileriniz oldu acaba bir de beta değeriniz nasıldı?
3-4 haftalık hamileyim. 3.cü hamileliğim ilk defa bu kadar erken belirtiler yaşıyorum 1 hafta öncesinden başladı. Beta 509 çıktı ertesi gün 813 çıktı sizce çoğul gebelik olabilir mi haftaya randevum var.