Papatyam63 Canım o kadar çok acıyorki ayağa kalkacak halim bile yok ağrısı başıma vurdu çok halsizim başım ağrıyor dişim ağrıyor ne kadar ağrı kesici yesem fayda. Etmedi napmam lazım
Merveikratanem Papatyam63 kaç haftaliksin canım diş doktoruna git ben bir haftadır neler çektim dişi çektirdim ama ağzımızın içinin yarası geçmedi daha
Merveikratanem Papatyam63 tam zamanı gidebilirsin neden ağrıyı çekiyorsun 1 ay sonra tedavi şansında bitiyor doğum zamanı tekrarlasa tedavi şansından olmuyor
Merveikratanem Papatyam63 ne alaka ya dolgu dustuyde hemen dolgu yapılır zaten gece ağrısı olan bir dişse kanal tedavisi yapılır 3 ay geçsin derken ilk 3 ay ve son 3 ay müdahale yapılmaz sen bence başka doktora git
Papatyam63 Merveikratanem Aynen şuan doktorumu değiştirdim yeni doktor git dedi ben yarın daha gidicem randeu aldım
Merveikratanem Papatyam63 hayırlısı olsun bu konuda şanslıyım doktorum çok iyi asistaniydim hiç kıyamaz tedavi uygularken kiyamaz cokda bilgili