Nesrinmelih Merhaba! Kizlar 6+1haftaligim kahferengi akintim geliyo az az ara ara doktor normal dedi korkuyorum basina gelip saglikli hamilelik geciren varmi?
linamom Nesrinmelih evet geldi ama doktor iğne vurdu ondan sonra ilaca başlattırdı her ihtimale karşı
Minigin_annesi0 Haftamdan 8. Haftama kadar yaşadım progestan hap kullandım bana düşük tehlikesi dediler bu süre zarfında yoğun kanamam da oldu hastanede yattım bir gece. Bir gece sürdü yoğun kanama sonra tekrar akıntıya döndü 8. Haftada bitti tamamen şuan 15 haftalık olduk çok şükür Ogün bugündür olmadı