gamzosgamzos baktırdım sağlık ocağında açlık 74 çıktı gayet iyiydi, fakat doktorum yarın şeker yüklemesi yapalım dedi. Burda da birkaç yazı okudum, su patlarmış erken doğum olurmuş gibisinden kulaktan dolma şeyler sanırım biraz tereddütteyim açıkcası. Siz kaçıncı haftada doğum yaptınız? Karnımda o kadar büyük değil ideal, sebepsizde artıyormuş sanırım