Senanrrr_06 GamzeCan bana adalat diye bi hap verdi canım tansiyon ilaciymiş normalde ama erken doğum riskini aza indirmek içinde kullaniliyomus bide işte doktorum bol su iç dedi bakalim hayırlısıyla bunu da atlatırız inşallah
GamzeCan Senanrrr_06 o ilaç beni kötü etkilemişti umarım sende yan etki yapmaz progestan vermedimi genelde hep onu kullanıyolar
Senanrrr_06 ElesyaA 38 e kadar geliniyosa iyi ya böyle yorumlar beni rahatlatıyor gerçekten inşallah bende o haftaları görürüm canım
ElesyaA Senanrrr_06 ayağa çok kalkmamaya çalış uzun araba yolculuğu bile tehlikeli ben de 38 haftaya iğne ilaç duayla geldim canım
Senanrrr_06 Esrabahar azalma oluyor mu peki canım yatıyorum genelde doktorum yemek yapmama izin verdi sadece
Esrabahar Senanrrr_06 rahim uzunluğu kendini yenilediği için yataip ayakta durmazssn azalmıyor diye biliyorum artıyor hatta
Senanrrr_06 ElesyaA Doktorum yolculuk ilişki temizlik vs yasak dedi zaten canım hayırlısı neyse o olsun hakkımızda
Senanrrr_06 Esrabahar Ay inşallah dediğin gibi olur canım ya devamlı yatmak istemiyorum böyle evimin işini kendim yapmazsam rahat edemiyorum zor valla
Senanrrr_06 GamzeCan yok canım vermedi ne gibi kötü etkileri oldu doktorum sıcaklama ateş baş ağrısı yanaklarda kızarıklık yapabilir dedi bana
Senanrrr_06 GamzeCan dün akşam başladım bende canım ilk bakalım birazdan yine icicem günde 2 tane demişti daha bı yan etkisini görmedim şimdilik
Senanrrr_06 GamzeCan inşallah canım bebek hareketlerin filan nasıldı kullandığında bı kaç bı yerde okudum ilacı içen hareketlerinde azalma oldu diyordu
Msl_ege Senanrrr_06 ben 22 de öğrendim , 38 de doğum yaptım . progestanı saatini bile aksatmadan kullanın mümkünse wc harici kalkmayın . ben o şekilde 38 i gördüm
Senanrrr_06 Msl_ege Progestan vermedi canım bende ister istemez kalkıyorum ama oturuyorum hep yatamıyorum.
Busss_ Senanrrr_06 aynı problem bende de var 30. Hafta da öğrendim. 34 hafta olduk adalat progestan kullanıyorum. Ciğer geliştirici iğneyi de oldum. Ama sürekli yatamıyorum yan oturuyorum acaba o da mı risjli
Senanrrr_06 Busss_ 4 hafta dayansak bizde yeter en azından 37 doğsun diye düşünmeye başladım artık baba ciğer geliştirici filan yapmadı ama doktorum sola yat demişti hep yatilmiyor solada maalesef bı sağ bı sol bı düz öyle yatıyorum 😊