Melikeakarsu Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim bu aralar cok stresliyim herseyi cok takıyorum hergun agliyorum ve cevremdekiler böyle yaptın mi çocuğun engelli doğar diyorlar dogrumu ?
Kamumu Melikeakarsu o zaman kimse sağlıklı çocuk doğuramaz. Herkes stres yapıyor kafaya takıyor. Bu insanlar delimidir nedir ya.
Loveis16 Melikeakarsu Çevrende ki insanları hayatından çıkar bence o nasıl bir cahillik ya ağlamakla ne alakası olabilir Ki boşu boşuna canını sıkmasınlar senin de
MelekMervertlek Melikeakarsu insanlar bir garip yorum yapacak birsey arıyorlar etkilenir ama şu yönden olabilir çok stres yaşayanlar daha çok ağlıyormuş yeni doğan döneminde gibi mesela öyle duymuştum ama olacak diye de bir kural yok
minikanne- offf aptallar ya yemin ederim başka bişey değil hamile kadına nasıl teselli vermek bu engelli doğma ihtimali sen çok ağladığın için yükselmez yada alçalmaz stres bebeği etkiler kasılmaların olabilir o kadar inanma dinleme kimseyi
Melikeakarsu minikanne- iste cok ağladın mi cok stres yaptın mi bebekte gelişim Geriliği olur özurlu doğar diye laflar söylüyorlar 😣
Happy_001 Melikeakarsu onlar da oyle olmus galiba beyinleri gelişmemiş yazık boswerın takmayın agzi olan konusuyor oyle bısey yok Rabbım sana ne wermısse oyle Olcak