deutschetraum ebrucevik18 havva olmadan olsa daha güzel olur gibi kişisel görüşüm sormuşsunuz diye söyledim
ebrucevik18 deutschetraum kayinvalidemin ismi olduğu için eşime söz vermiştim kız olursa koyucam diye o yüzden her isimi onunla kombinliyorum