MaBelle H21E-21 muhtemelen duyulur. 6+0 da duymuştuk biz. Duyulmazsa da stres yapmayın 7-8 lerde de duyulabiliyor.
H21E-21 incisu biz öğrendikten 2 gun sonra beta vermiştik yine 2 buçuk katı çıkmıştı daha da yaptırmadım doktor 15 gun sonra gel kalbi duyarız belki dedi