Gulsumelif Benim gibi var mıdır çok merak ediyorum cinsiyeti herkes soruyor ama söylemeye korkuyorum sanki birşey olur diye varmı böyle olan
minikanne- Gulsumelif benim öyle bi düşüncem olmadı. cinsiyet sonuçta kız ya da erkek ne düşünebilirler ki sadece hamileliğimi ilk zamanlar söylemeye çekindim herkese nazardan dolayı o kadar
Fatmakara97 Gulsumelif cinsiyet değil de ilk hamile olduğunda kimseye söylemedim kalp atışından sonra aileme söyledim cinsiyet öğrenince hamileliğimi paylaştım sosyal medyada hemen arkasından cinsiyeti
Gulsumelif Fatmakara97 ilk başlarda çok riskli geçirdim anneler babalar vs biliyordu öyle dışardan kimse bilmiyordu tabi duyuluyor ister istemez enfeksiyonum vardı yatış yapılacak falan konularım oldu ondan dolayı korku olabilir mi bilemiyorum yaa
Gulsumelif Suzanne evet haklısınız sadece anneler babalar kardesler biliyordu riskli olduğu için pek dışardan kimse duymamıştı riskten dolayıdır belki diye düşünüyorum
PrensesFiona Gulsumelif çok yakınlarım süreci başından bildiği için öğrenince söyledim zaten uzak akrabalar komşular 5 aylıkken öğrendi hamile olduğumu. Hamile olduğumu derken cinsiyeti de dedim.
PrensesFiona Gulsumelif o zaman korkma canım bol bol felak nas oku bebeğine kendine. Dua et. Allah ın izniyle bir şey olmaz inşallah.
Happy_001 Gulsumelif hamıllıgınızı saklasaydınız anlardım ama cinsiyetini soylememyo anlamadım yani ha kız ha erkek bundan ne gbı nazar degecek