Elfdrnncm Kizlar herkese merhaba🤗 Az once dr dan geldim 38+5 im normal dogumu bekliyoruz. Simdilik sanci cikmadi nst de. Acikliga da bakmadi doktorum. Ara da regl sancisi gibi sancilarim oluyor. Bazen de cati agrim oluyor. Ama ne gelen var ne giden. Bebegimin kilosu 3361 gr . Saglikla gelir hepimizin bebisleri insallah🙏 Sizlerde durumlar nasil ?
Bas Bende aynıyım canım 38+2 yim sancım cıkmıyor ama ara ara adet sancıları gibi sancım oluyorr hayırlısıyla doğururuz inşş banada hiç çatı muanesi yapılmadı salı kontrolum var ozaman bakar mı bilmem
Elfdrnncm Bas canim hayirlisi olur insallah. Benim dr dogum sancisi gelene kadar bakmiyomus anca sanci gelince bakiyomus aciklik var mi diye.
Ozlem6161 Arkadaşlar ben 38+5 gün olunca sezaryen ile doğum yapacağım nasip olursa 13 de gün verdi üçüncü oğlum olacak Allah allah nasip ederse Allah hayırlısı ile yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin insallah 😊😊🙏