Arkadaslar aylardir deniyoruz ama gebe kalamiyorum doktora gittim zayifla dedi ve insülin direnci ve pco var dedi matformin ilacina baslatti sizce icerken korunmalimiyim yoksa korunmamaliyim kullanan arkadaslar yardimci olurmusnuz 😔 gebe kalab varmi o ilacı kullandiktab sonra