bebegimibeklerken sicaktan bende ayni donemdeyim sizinle. Iki gecedir ozellikle nefes alamiyorum deyip, kalkip vantilatorun onune geciyorum. Iki elime buz aliyorum onlari tutup uyuyorum. Bide Hamile yastigim var; onda bile yatamiyorum adam akilli. Bir turlu rahat pozisyonu bulamiyorum. Cok zor 😞