Oya54
Hamileliğinde canı sade ve sadece cips aşeren ben, bu postta biraz utandım 🙈
Her ay bi kere farklı cipsler aşerdim resmen ya, yedim de bişey olmadı ama azcık azcık yedim tamamını yemeyi içim almadı. Tospikim haftasına göre uyumlu, gelişimi maşallah iyi. Ben de 7. ayımdayım 7 kilo almışım sen de abartmadan ye bence, üzülme onu yedim bunu yedim diye şifa olsun de, ama kontrollü git bence. Külliyen zararlı yiyeceklerden de uzak durmalıyız bu da bize dipnot olsun. 🧿