Benimde bebişim 14 günlük . Doğumdan 2 gün sonra korse giymeye başladım . Gören şok oluyor :) 2 hafta geçmesine rağmen aşırı etkisi oldu :) doktorum da kullanabilirsin bi sıkıntı teşkil etmez senin içim iyi bile olur demişti . Doktorunuza bi sorun isterseniz :)