YeimYaarGkmen sonngullsenn kanuni hastanesinde komsumuzun kızı doğum yaptı ama hiç beğenmedi. Güzel davranmıyorlar dedi hali tavrı sanki dövecekmiş gibi konusuyorlardı dedi. Bakırköyü bilmiyorum canım ama gidersen iyi araştır derim
BBusraa sonngullsenn ben Doğum icin değil ama kadın hastalıklarına gitmiştim her ikisinide . Bakırköy’ü tercih edin derim☺️