SuzanYzr 30 haftalık hamileyim. Bebeğin hıçkırıklarını sürekli aşağıda hissediyordum. Çevremdekiler kafası aşağıda değildir sen yanlış hissediyosun dedi. Hastaneye gittiğimde doktora sordum ve gerçekten aşağıdaymış. Bu aylarda aşağıda olması normal mi?
Belacivciv SuzanYzr Doğum kanalında değil sonuçta sadece baş aşağı duruyor, benim de aynı şekilde şuan 33. haftayım hala aynı bakalım :)
ebruzb SuzanYzr normal benimki uzun zamandır aşağı da kanala henüz girmedi ama başı aşağı da bende 32+4 🐣
SuzanYzr kubrakokcan ebruzb Belacivciv Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız. İlk hamileliğim olduğu için tecrübesizim:)
Merverdgn Benimde 23. Haftada da baş aşağıydı 27. Haftada da. Bu erken doğum demek değil. Sadece bebek o şekilde duruyo.