sibelim_1 Kızlar sızdede kanama hissi varmı ben surekli lavobodan cıkmıyom surekli peceteyle silip bakıyom bazen sap sari rengi bazen beyaz icımdekı ses hep diyor kan gelecek korkuyorum
ressamistanne sibelim_1 😶 tamı tamına 7 haftadır yol ev iş yeri farketmeksizin elim orda. Peçete koyuyorum sürekli. Sıcak sıcak birşeyler akıyor kan zannediyorum. Ama ben büyük bir travma geçirdim. Arkadaşıma kan gelecek gibi hissediyorum dedim 3 saat sonra şarıl şarıl… Allahım bida yaşatmasın
ressamistanne sibelim_1 😶 tamı tamına 7 haftadır yol ev iş yeri farketmeksizin elim orda. Peçete koyuyorum sürekli. Sıcak sıcak birşeyler akıyor kan zannediyorum. Ama ben büyük bir travma geçirdim. Arkadaşıma kan gelecek gibi hissediyorum dedim 3 saat sonra şarıl şarıl… Allahım bida yaşatmasın
blueberyy00 sibelim_1 ilk haftalarda özellikle çok oluyordu akıntı geldiğini hissediyordum sonra tuvalette koşuyordum bakmaya 18 haftalık olduk hala aynıyım hemen gidip bakıyorum elinde olan birşey değil sanırım bu
Zeynepaker Bendede öyle kasık ağrısı oluyor kan geliyo sanıyorum hep beyaz akıntı geliyor biz panik yapıyoruz galiba 😭
sibelim_1 ressamistanne ay cnm gecmiş olsun bende pek akıntı yok lavaboda girince sıkıp az goruyom bide Allah ne derse o olur bide ben hep ıcerde yım aklım orda diyeni anlamadım
ressamistanne sibelim_1 şimdi büyüdük 17.haftayım sende çok korkma vesvese çok oluyor. Namaza başladım biraz daha rahatladım
Melekk-911 sibelim_1 büyüdükçe onu hissettikce geçecektir. İlk kizimdayken kanama olmuştu da eşi aşağıda olduğu için demişti doktor progestan kullandım düzeldi bir dahada olmamıştı
Merverdgn Düşük yaşadığım için bu hamileliğimde bende öyle hissettim hep. 3 haftalıkken öğrenmiştim hep o korkuyla tuvalete gidiyordum 6. Haftada baya bi kanamam oldu. İnsan korktuğu şeyi çağırıyo. Yapmamak lazım ama insanın elinde olan birşey değil.
Melekk-911 sibelim_1 ben 1 ay kullanmıştım sanırım 3 sene önce olunca unuttum. Doktorun söyler ne kadar kullanacağını