Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları. Doktora gittiğimde heyecandan dolayı tansiyonum 14e 9 çıktı.
Doktorum 1 haftalık tansiyon takibi verdi ve 2 gündür tansiyonum ya 13e 7 ya da 13e 8 çıkıyor ve hep aynı seyrediyor. Sizce korkulacak bir şey var mı ?