Herkese merhabalar. Salı günü sabah 9da sezeryan doğumum var inşallah. İlk doğumum olacak hayırlısıyla. Ben şimdiden bu çayı aldım süt için. Hiç bilmediğim ve bu konuyla ilgili bir şey görmediğim için soruyorum belki bilen vardır. Doğum yapınca mı içmem lazım yoksa mesela hamileliğimin son 3 4 günü içsem bir şey olur mu